آموزشی

درباره آموزش

کارهایی که انجامشان باعث باهوش شدن می شوند

 مدیریت زمان

کلمه “محقق” از کلمه یونانی به معنای اوقات فراغت گرفته شده است. دانش پژوه بودن به معنای داشتن اوقات فراغت برای پرداختن به فعالیت های فکری به جای سایر اشکال کار است. نتیجه این است که به عنوان یک محقق، زمان با ارزش ترین دارایی شماست. بنابراین نحوه استفاده از زمان خود برای بهره وری شما به عنوان یک محقق بسیار مهم است. در آمریکا ما تمایل داریم زمان زیادی را تلف کنیم. تلویزیون در اکثر خانه ها 6 ساعت در روز روشن است. ما به دنبال راه های غیرمولد برای پر کردن روز هستیم.سرگرمی و ترفندهای یادگیری

بهترین کتاب برای حذف بی‌رحمانه اتلاف‌کننده‌های زمان از زندگی‌تان، کتاب چاپ نشده «چگونه از زمان خود برای انجام کارها استفاده کنید» نوشته ادوین فلدمن است که برای اولین بار در سال 1968 منتشر شد. عنوان “مدیریت زمان”. یکی از جدیدترین کتاب‌های محبوب‌تر در اینجا، مدیریت زمان از درون به بیرون: سیستم بی‌خطر برای در دست گرفتن کنترل برنامه و زندگی شما نوشته جولی مورگنسترن است. مدیریت زمان در مورد بهره وری است. محبوب ترین کتاب در مورد بهره وری در دو دهه اخیر، هفت عادت افراد بسیار مؤثر استیون کاوی است. اگرچه خطاب به تاجران و زنان است، اما توصیه‌های درستی در مورد چگونگی استفاده دانشمندان از زمان خود ارائه می‌دهد.

در Super Scholar، مدیریت زمان را به دو اصل خلاصه می کنیم: (1) ابتدا کار سخت را انجام دهید. (2) پر کردن لحظات کوچک خالی را با چیزی سازنده عادت دهید. چیزهای سخت معمولاً مهمترین چیزها هستند، بنابراین انجام آنها ابتدا اولویت های ما را مشخص می کند. همانطور که انسان‌ها تنبل هستند، ترجیح می‌دهیم ابتدا کار آسان را انجام دهیم. بگذارید کار آسان، پاداش اولین انجام کار سخت باشد. در مورد پر کردن لحظات خالی، زمانی که در ایستگاه اتوبوس یا دفتری منتظر هستید، یک کتاب برای خواندن یا یک دفترچه یادداشت برای نوشتن داشته باشید. تلویزیون و رادیو را خاموش کنید. در صورت رانندگی، به یک کتاب صوتی مرتبط با کار خود گوش دهید. ویژگی تبدیل متن به گفتار آمازون کیندل بسیار خوب است، حتی آهنگ های خاصی را در خواندن ثبت می کند.یادگیری هرزبانی با ترفندهای گلچین

+ نوشته شده در شنبه 14 آبان 1401ساعت 16:26 توسط shakiba |